Činnost
Hlavní zaměření Říp, o.p.s.
- Systematické vytváření propagace a rozvoje cestovního ruchu v regionu náležejícím pod obec s rozšířenou působností Roudnice nad Labem, resp. Podřipska, a hory Říp jakožto národní kulturní památky a to v rozsahu dále uvedených druhů obecně prospěšných služeb.
- Pořádání kulturních akcí, zejména divadelních představení, koncertů a jiných hudebních či uměleckých pořadů, pořádání výstav, kurzů, přednášek a dalších vzdělávacích aktivit. K pravidelným akcím patří Roudnické vinobraní, výstava Historici v Roudnici, Otevřené vinné sklepy na Podřipsku, Roudnický košt a další festivaly a akce.
- Zajišťování kulturních, společenských, sportovních, zájmových a vzdělávacích aktivit nekomerčního charakteru.
- Úzká spolupráce s místními spolky, s místními akčními skupinami, se Svazkem obcí Podřipska, s právnickými osobami zřizovanými obcemi v působnosti obce s rozšířenou působností Roudnice nad Labem, v rámci uvedených druhů obecně prospěšných služeb.
- V rámci rozvoje turistiky spolupráce při rozvoji a budování infrastruktury a koordinaci cyklistické a pěší turistiky, navazující na dopravu železniční, silniční, leteckou a lodní.
- Činnost oblasti v propagace a rozvoje cestovního ruchu je zaměřena zejména koordinaci kroků při realizaci propagačních materiálů, jejich obsahu, instalaci a realizaci informačních tabulí, naučných stezek, značených tras a cyklotras.
- Vytváření služeb cestovního ruchu a produktů, výměně informací, databází služeb a atraktivit cestovního ruchu, certifikací, značkách.
- Jednání s orgány Ústeckého kraje, Destinační agenturou České středohoří, o.p.s., Místní akční skupinou Podřipsko, Svazkem obcí Podřipsko, Podřipským muzeem Roudnice nad Labem, rodinou roudnické větve Lobkowiczů, Lobkowiczkým zámeckým vinařstvím Roudnice nad Labem, Českou centrálou cestovního ruchu, nadací Partnerství.
- Péče o vymezené reklamní a plakátovací plochy v Roudnici nad Labem.
Další informace a základní údaje o o.p.s. v sekci Kontakty.
Působení Říp, o.p.s.
2015 – 2016
- kampaň Výlet na Říp
- vybudování brandu Výlet na Říp
- vydání prvních tiskovin
- účast na propagačních akcích s destinační agenturou
- certifikace ČSKS
- vstup do A.T.I.C.
- spolupráce s destinační agenturou na aktivitách: cyklobus, Labská stezka, lodní doprava, motoráček

2017
- kampaň Výlet na Říp
- upevnění brandu Výlet na Říp
- vydání mapy Podřipska a dalších tiskovin a kalendáře k Memorial Air Show, výročních turistických známek a vizitek, pohledů
- účast na propagačních akcích a veletrzích s destinační agenturou
- udržení certifikace ČSKS
- rozšíření certifikace A.T.I.C.
- zpracování dotačních žádostí do NPPCRR – Informační a dopravní centrum Podřipska; Marketing
- spolupráce s destinační agenturou na aktivitách: cyklobus, Labská stezka, lodní doprava
- spolupráce se subjekty v cestovním ruchu (koloběžky, Prodejní dílna Bechlín aj.)


2018
- kampaň Výlet na Říp s akcentací na sociální sítě (mj. FB profil i pro IDC)
- zatraktivnění brandu Výlet na Říp
- vydávání tiskovin a kalendáře Roudnice nad Labem – Srdce Podřipska 2019, výroční turistické známky a vizitky
- účast na propagačních akcích a veletrzích s destinační agenturou včetně zahraničních
- certifikace o.p.s. u MMR ČR jakožto organizace lokálního destinačního managementu
- rozšíření certifikace ČSKS
- doplnění certifikace A.T.I.C. na vyšší stupeň
- zpracování dotačních žádostí do NPPCRR – Informační a dopravní centrum Podřipska – změna; Marketing
- příprava projektů v rámci strategie: Doksanská cesta, Hostěraz, hora Říp; odstranění sezónnosti – celoroční expozice Hláska, pivovar, expozice muzea na zámku
- spolupráce s destinační agenturou na aktivitách: cyklobus, Labská stezka, lodní doprava
- spolupráce se subjekty v cestovním ruchu (koloběžky, Prodejní dílna Bechlín aj.)





Prohlídky zámku s rozšířeným okruhem, zavedení celoročních prohlídek
Příprava projektů dle strategie
Natáčení tematických videí pro celostátní i regionální média
Autobusové nádraží – správa a údržba, digitální a informační tabule na zastávkách
Nové informační tabule na přístupových pěších trasách
Živé nádvoří (celosezónní akce na zámeckém nádvoří nebo v sále ve spolupráci s KZM a dalšími spolupořadateli, včetně např. Dětského divadelního festivalu, Roudnického festivalu, Výstavy prací roudnických MŠ aj.).
Otevřené vinné sklepy na Podřipsku
2019
- kampaň Výlet na Říp s akcentací na sociální sítě (mj. FB profil i pro IDC) a další posílení online marketingu
- redesign webu Výlet na Říp a s tím související aktualizace studie o atraktivitách a službách v cestovním ruchu na Podřipsku; zavedení monitoringu
- vydání aktualizované mapy Podřipska a dalších tiskovin a kalendáře 2020
- účast na propagačních akcích a veletrzích s destinační agenturou a Ústeckým krajem, včetně zahraničních
- udržení certifikace o.p.s. u MMR ČR jakožto organizace lokálního destinačního managementu
- udržení certifikace ČSKS
- přechod certifikace A.T.I.C. na vyšší stupeň
- zpracování dotačních žádostí do NPPCRR – Marketing a redesign; odstranění sezónnosti – celoroční expozice Hláska, pivovar, expozice muzea na zámku a vojenská hudba
- podání dotačních žádostí k projektům: Doksanská cesta, Hostěraz, hora Říp
- spolupráce s destinační agenturou na aktivitách: cyklobus, Labská stezka, lodní doprava
- vydání vlastních upomínkových předmětů


Prohlídky zámku s rozšířeným okruhem a celoročními prohlídkami
Roudnický košt a znaky měst na Labi
Živé nádvoří (celosezónní akce na zámeckém nádvoří)
Otevřené vinné sklepy na Podřipsku
Autobusové nádraží – správa a údržba, digitální a informační tabule na zastávkách
Prohlídky po městě
Nové informační tabule na přístupových pěších trasách
Realizace projektů na odstranění sezónnosti
Letní scéna a letní kino v areálu zámku
Převzetí činnosti KZM od 1. 10. 2019 v oblasti pořádání kulturních akcí a výlepových ploch, předprodejního systému, RAKu pod značkou www.kulturaroudnice.cz
2020
- spuštěn předprodejní online systém s možností plateb kartou a nový portál www.kulturaroudnice.cz, facebook a instagram KulturaRoudnice

Převzetí činnosti KZM od 1. 1. 2020 v oblasti pořádání kulturních akcí – provoz Sál Koruna
Zahájení provozu rekonstruovaného Kulturní dům Říp a Caffé Říp
2021
- zahájení provozu 3D kino v objektu Kulturního domu Říp
- rozšířeny Městské okruhy pro turisty
- věž Hláska – nové webkamery a rozšíření expozice
- Lobkowiczký zámek a románský hrad – nová expozice Hudba
- Instalace technické památky kládový vinařský lis

Roudnický košt – změna konceptu a přesun akce do prostor jediné městské vinice severně do Alp
Roudnické vinobraní spojeno s akcí Historici v Roudnici s využitím nádvoří zámku
Caffé Říp – celodenní a celoroční provoz
2022
- realizace projektu "Předcházení vzniku odpadu z jednorázového nádobí v Roudnici nad Labem“
Lokální destinační management Říp, o.p.s. (VýletnaŘíp.cz)
Další informace o kategorizaci destinačního managementu a informace o nadřízeném destinačním managementu České středohoří. Dále zde naleznete marketingový plán.
3 K Platforma pro území lokálního DMO Podřipsko
3 K Platforma pro území lokálního DMO Podřipsko je složena z aktivit:
- Marketingová skupina
- Zpětná vazba od návštěvníků Podřipska
Veškeré informace v dokumentu 3 K Platforma 2022.pdf.
Materiály ke stažení
Zakladatel Říp, o.p.s.
Partneři Říp, o.p.s.

Místní akční skupina Podřipsko, z.s.

Destinační agentura České středohoří, o.p.s.

Říp, o.p.s. je lokálním destinačním managementem v rámci destinace České středohoří

České středohoří regionální produkt ®

Roudnický košt je certifikovanou akcí

Recertifikace Informačního centra na kategorii B, již pod Říp o.p.s.

Certifikace služeb lokálního destinačního managmentu a turistického informačního centra

Kudy z nudy
Předcházení vzniku odpadu z jednorázového nádobí v Roudnici nad Labem
Ministerstvo životního prostředí rozhodlo o schválení dotace z Operačního programu životní prostředí pro o.p.s. podaný projekt: „Předcházení vzniku odpadu z jednorázového nádobí v Roudnici nad Labem“, CZ.05.3.29/0.0/0.0/19_122/0013357.
Cílem projektu je
Předmětem projektu je pořízení opakovaně použitelných kelímků, které budou využívány na různých akcích pořádaných žadatelem. Říp, o.p.s. pořídí 20 tisíc kusů 0,5 l kelímků na studené nápoje a 2 tisíc kusů kelímků na teplé nápoje. Zároveň bude pořízena mycí linka s potřebným příslušenstvím. Mycí linka bude umístěna v kulturním domě na Husově náměstí 58 v Roudnici nad Labem (p.č. 171, k.ú. Roudnice nad Labem). Cílem projektu je snížení produkce komunálního odpadu na území města o 6,75 tuny.

